بایگانی نوشته‌ها

املای عربی را جدی بگیریم!

املای عربی را جدی بگیریم!

یادگیری قواعد املای عربی و رعایت اصول کتابت عربی بسیار بیش از آن چه فکرش را می‌کنید توانایی و تسلط شما را در زمینه زبان عربی به نمایش می‌‌گذارد و شخصیت زبانی‌تان را به راحتی در معرض قضاوت دیگران قرار می‌دهد. وقتی از مهارت‌‌های چهارگانه در آموزش عربی صحبت می‌کنیم به هیچ وجه نمی‌‌توانیم نقش و اهمیت آموزش قواعد املا در زبان عربی را نادیده بگیریم. یادگیری قواعد املای عربی بخش جدا ناشدنی از آموزش مهارت‌های زبانی از جمله نوشتن و خواندن است. املای عربی همچون هر دانش و مهارت دیگری نیاز به آموزش دارد و بدون برنامه‌‌ی صحیح به نتیجه نخواهد رسید. املای عربی را باید خیلی بیشتر از آنچه که الان هست جدی بگیریم و زمانی را به آموختن قواعد املا و کتابت عربی اختصاص دهیم.
بهترین روش یادگیری زبان عربی چیست؟

بهترین روش یادگیری زبان عربی چیست؟

​​​​این سؤال که بهترین روش آموزش عربی چیست سؤالی است که دست کم یک بار ذهن همه علاقمندان زبان عربی را به خود مشغول کرده است، و سؤالات مهم دیگری مثل؛ برای شروع آموزش زبان عربی چکار باید کنم؟ بهترین کلاس عربی کجاست؟ آیا روش خودآموز عربی روش مناسبی است؟ از چه کسانی می‌توانم برای بهبود زبان عربی خود کمک بگیرم؟ یادگیری زبان عربی بدون معلم آیا نتیجه بخش خواهد بود؟ بی شک روش‌های متعدد و فراوانی برای آموزش زبان عربی و کلاس‌های زیادی با تیتر بهترین کلاس عربی وجود دارد. پاسخ به این سؤال که این بهترین کلاس عربی چقدر برای من هم بهترین است، بسیار مهم است.
آیا فیلم و کارتون و کتاب منابع آموزشی مناسبی برای یادگیری زبان عربی هستند؟

آیا فیلم و کارتون و کتاب منابع آموزشی مناسبی برای یادگیری زبان عربی هستند؟

امروزه به یمن شبکه جهانی اینترنت منابع آموزشی بسیار متنوعی از فیلم و کارتون عربی گرفته تا کتاب‌های متنوع آموزشی برای یادگیری زبان عربی در دسترس همه ما است. دانلود و آرشیو کردن همه این‌ها می‌تواند خیلی جالب و سرگرم کننده باشد اما بالاخره یک روز صبح از خودتان خواهید پرسید: آیا این همه فیلم و کارتون و کتاب منابع مطمئنی برای یادگیری زبان عربی هستند؟ چه قدر در آموزش زبان عربی به من کمک می‌کنند؟ آیا واقعا با دیدن فیلم و خواندن کتاب، مکالمه عربی من بهتر می‌شود؟
چگونه لهجه عربی خود را تقویت کنیم؟

چگونه لهجه عربی خود را تقویت کنیم؟

یک سؤالى كه هميشه توسط علاقمندان زبان عربی و دوستداران مکالمه عربی مطرح مى شود اين است كه چگونه لهجه عربی را در خود بهتر كنم؟ وقتی از لهجه عربی صحبت می‌کنیم در واقع داریم به دو موضوع متفاوت اشاره می‌کنیم. مفهوم اول لهجه ..